Alla inlägg den 26 november 2008

Av Anna Wallin - 26 november 2008 19:50

Känner mig faktiskt ganska duktig i dag, för att:

- Jag och PiteEmma har varit sjukt effektiva idag och nästa gjort klart en hel delexaminationsuppgift

- Jag har varit ute och gått både i morse och nu ikväll och i går morse och kväll och i förregår morse men den kvällen var jag och simmade istället

- Jag har tagit kontakt med FSAs lokala krets här uppe i norrbotten och starta upp ett samarbete mellan dem och FSAstud

- Jag har mailat alla mina klasskompisar om att FSAstud kommer att bjuda dem på glögg och information och FSA

Tänk vad mycket roligare det är med onsdag än tisdag. Allt går mycket lättare på onsdagar för u är det snart helg igen. Nej nu ska jag göra ett ryck och städa garderoben tror jag. Sen ska jag till Emmelie och titta på Greys anatomy och dricka glögg. mums!


Ovido - Quiz & Flashcards