Alla inlägg under september 2007

...

Av Anna Wallin - 24 september 2007 15:55

Nu har det varit helg igen... vilken tur att den är över.


Vad är det för fel på alla killar??? Vad det som står i pannan på mig??


Fast jag ju iaf kul i helgen.. trots alla konstiga förfrågningar.


Av Anna Wallin - 21 september 2007 16:01

Nu är helgen här igen...


Frågan är: Vars tog denna veckan vägen?


Fick nyss reda på att jag kuggade muskel-och arbetsfysiologin IGEN... men att jag fick VG på min inlämmning om psykologin. YES vad gött, och jag som hatar psykologi börjar fundera på om det inte är så tråkigt ia:)


I morgon blir det fest igen. Vad ska jag ha på mig? Kan man gå naken? Har ju inga fina kläder alls nu... Men ska ju ner på stan i morgon så få väl se om jag hittar nåt fint att ha på mig.


Snacka om att jag har fått rutin på min vardag. Kliver upp, ev prmenad, frukost, plugga, lunch, plugga, middag, diskar, promenad, ev the hos nån, gå hem och lägger mig. Sen börjar det om igen... men det är faktiskt ganska skönt att veta vad man ska gö hela tiden.

Ha de gott!!!




...

Av Anna Wallin - 20 september 2007 11:23

Måste ta en paus frå mina böcker... ser ju dubbelt.


I går va jag och Vikkan ute och tog hand om själen.. Vi åkte till Ormberget för att gilla korv. Jag fick sköta elden lyckades på en gång, utan papper och tändvätska var riktigt grym på att göra upp eld. Efter alla korvar blev det en lite tur runt på Ormberget, där är det väldig lätt att gå vise mås jag berätta. Tur att man lie lokalsinne iaf anars hade vi nog gått runt där än... Doris och Rex var oxå me.. Jag uppfyllde alltså alla mina krav för en bra dag ute i skogen: eld, fika och att få röra på mig. Vikkan detta måste vi göra om snart!!!


Kom hem åt lite pölsa sen blev det promenad med Emmelie och Kristina. Gick förbi slemmis där vi köpte morötter, dip, jordnötter och popcorn. Gick hem till mig och dukade upp, det tittades på Grace anatomy och fråga Olle... var helt slut sen och somnade gott.


Ja e ju iaf 85% norrlänning så de så!!!


Nej nu ska jag begrava mig i böckerna ett tag till....

Hmm

Av Anna Wallin - 18 september 2007 18:22

Nu var det länge sen jag blogga.. eller iaf några dagar. Vad har hänt då? Inte ett jävla dugg, har varit ganska tråkigt faktiskt.. men i morgon blir det nog en tur ut och grilla korv med Vikkan. Gött serru!!


Med plugget går det skit bra iaf än så länge.. en det kan ju vara så att jag inte har så mycket mer att göra på kvällarna än att plugga.. För nå gymkort har det inte blivit än..håller på att kolla över min ekonomi för att se om det går bra eller ej...


Nä nu ska jag diska vilket är skit tråkigt...


Simma lugnt


Min lilla Joel (som inte är så liten längre) fick i går en mobiltelefon har idag hunnit ringt mig 2 gånger och skickat 1 sms... och alla gånger bara för att säga hej.. är han inte bara lite söt.. puss på dig Joel... hoppas att han inte tycker att jag är allt för pinsam. Hihihi

Av Anna Wallin - 12 september 2007 21:43

Har just varit hos Ragna, sörplades the och åts ost å kex. Gött...


Sen begav vi oss ut i mörkret för att leka fönstertittare...


Nej nu ska jag inta ryggläge och titta på TVn


He da me de!!!!

Av Anna Wallin - 11 september 2007 18:37

I morse var jag förbannad....


Nu är jag ledsen... har just fått reda på att de har varit tvungen att ta bort vår hund Boss. Nu är det alltså ingen hund som möter mig i dörren och flinar åt mig...


Man ska alltså inte ens gå upp den 11 september det händer bara en massa skit.....

Av Anna Wallin - 11 september 2007 10:03

Jag blir så jävla le på internet ibland. Har föreläsning just nu på marratech men tror du att jag har nå LJUD. Nej det har jag inte...... Lite svårt att följa med på en föreläsning om man inte hör vad de säger. Blir så jävla förbannad. Och anledningen till att det inte fungera för en del är att de är för många i marratech-rummet... Så varför inte lägga in dubbla pass så att alla kan få höra vad de säger. Det dumma är att just denna föreläsningen ska vara med på en examination och hur bra är det då att man inte hör....


Jag är så FÖRBANNAD!!!!!!!!!!!!!

Av Anna Wallin - 9 september 2007 21:18

kommit hem efter att ha lämnat mamma och syrran vid tåget... Vi har haft en helt underbar helg, eller som mamma sa "vi hade ju iaf roligt".


Helgen började med att jag fick kliva upp kl 06:30 för att hämta upp den vid tåget. Väl där upptäcker jag att tåget at försenat 30 min. Fick stå ute och vänta för inne låg A-laget och sov. När de kom åk vi hem till lägenheten och åt frukost. Var sedan tvungen att gå till skolan för jag hade föreläsningar hela dagen. Mamma och syrran fick sova en stund till. När jag kom hem satt mamma och sov medans syrran hade tagit sängen. Under lunchen bestämde vi att vi skulle gå ut och äta på kvällen, jag ringde och beställde bord på Thai Thai. Gick på skola och kom hem igen. Klädde om och drog ner på stan. Vi beställde tre fyra små rätter, det hade i roligt åt ända tills maten kom. Sen åkte vi hem och åt chips och tittade på tv, kl 22 sov vi alla tre gott i våra sängar.


Lördag blev man väckt vid 8, det var riktigt tungt att få upp ögonlocken kan jag säga. Frukost sen gick färden ner till stan för nu skulle här handlas. Gick omkring där hela dagen. Helt plötsligt frågar syrran om det inte var Thai thai vi hade beställt bord på....hmmm jo det var det ju. Det visade sig att vi hade varit på Baan Thai kvällen innan. Hoppsan hur det kan gå ibland, men men det var ju inget att göra åt saken vi hade ju redan ätit och druckit gott.


Skyndade hem för att byta om och kolla in alla våra fynd. För nu var det ju snart dags att åka på Ladies Night... Hur roligt som helst var det. Det var länge sen jag skrattade och sjöng så mycket. Maten var sådär men allt annat. Syrran fick till och med ta Måns Zelmerlöw på vaden, undra hur länge hon kommer att leva på det:)


Idag har vi inte gjort allt för mycket, gått en promenad, tittat på finnkampen (vissa sov) och ätit. Just nu sitter väl mamma och syrran i Boden på väg hem. Hoppas att vi kan göra om detta snart, ha haft en jätte bra helg och saknar dem redan.


Helgen kan sammanfattas med 4 ord mat, vin, shopping och en massa skratt.



Ovido - Quiz & Flashcards