Alla inlägg under september 2007

Av Anna Wallin - 6 september 2007 17:57

Japp om 3 timmar börjar mamma och syrran att åka upp hit till mig... spännandes!!! Ska ner och hämta den i morgon och det ser ur som om jag måste åka 06:31 eftersom de kommer 07:20 fanns ingen annan tid som passade... Hur ska jag kunna kliva upp imorgon... Har just städat klar inför besöket men mamma lär väl hitta nå ställe där jag har missat, som vanligt.


Annars så har jag börjat plugga igen. det är hur kul som helst att få sitta med böckerna igen:) och det är sant... Hoppas bara att känslan håller i sig länge helst ända till Juni..


Har haft psykologi i dag det var faktskt ganska intressan. Har aldrig läst psykologi så det kan säkert bli en rolig kurs.


I går fyllde Pite-Emma 21 år GRATTIS du börjar krypa närmare:) men lika gammal som mig blir du aldrig.


Nej nu ska jag plugga lite en timme, sen blir det promis med Emmelie.


Ps J saknar våra promende och allt vi pratade om... varför bor inte du här me.


He da me de!!!!

...

Av Anna Wallin - 4 september 2007 18:00

Vet inte vad jag ska skriva men har man alldeles för lite att göra så blir det ju lätt att man tittar lite på datorn. Men i morgon börjar skolan iaf. Det ska faktiskt bli skönt att börja plugga igen, få lite struktur på vardan. Ähh Nu lägger jag ner för idag kommer ju inte på nå mer att skriva så...


Simma lugnt


Ps Är fortfarande bitter för att jag inte kan vara hemma och jaga. Men om jag hade varit hemma hade jag ju inte haft nå ställe att jaga på:( Ds

Av Anna Wallin - 3 september 2007 20:42

Japp då har jag varit hem igen... Storebror fyllde 30 år och det är ju klart man åker hem.


Kom hem på torsdag morgon, ganska utvila eftersom jag fick en egen hytt och kunde sova hela resan. Hade dock blivit tok förkyld men men. Var sen och hälsade på Maria och kollde in hennes nya lägenhet, grymt snygg måste jag säga. Sen blev det en trip ill nyöppnde Dollars. Hittade en massa roligt där. Fick skjus tillbaka av den körglada Emma, som just hade fått körkort, Ett STORT grattis till henne:) Sen åkte vi på grönaskylten för att inhandla vin. Jag, Jennie, Emma och Pernilla åt mat tillsammans hur gött som helst var det. Efter ett tag kom den skada Sussi. Hon hade iaf slängt kyckorna. Det dracks vin och pratades hemma hos Jennie. Bestämmde att vi skulle gå till Maria och fortsätta dricka vin. Kl 22 ringde Lotta och jag gick för att möta henne, vi gick sen tillbaka för några glas till med vin. Spelade en massa olika spel. Lotta och jag kom hem kl 4 den natten. Sveg är ganska stort ibland, det är väldigt lätt att gömma sig. För det var målet med hela dagen att Storebror inte skulle se mig. Han visste inte att jag var hemma.


Fredag kalas för Storebror det var trevligt. Mormor kom, tyckte hon såg anorlunda ut men fattade inte varför. Då berättade mamma att hon hade operera ögonen och in behövde glasögonen längre. Storebror fick många packet.  Av oss syskon fick en billjet till Europe, ett band han har velat se se har var liten. De spelade lördagen den 1/9(vilket är hans födelsedag)i Dalhalla.


Så på lördag var det bara att klä sig varmt, ta med filten och köra till Dalhalla. Konserten var väl bra, kunde bara 4 låtar, skyllde på att det var före min tid.


Söndag var det dags att säga hej då till alla, man vet ju aldrig när man åker hem nästa gång.


I helgen kommer mamma och syrran. Då ka vi gå på Ladies night. Hoppas det blir en roligt helg.


Nej nu ska jag sätta mig på ryggen lite och deppa över att jag inte får vara hemma och jaga. Älgjakten började ju i dag och jag är bitter över det.


Hej så länge!!!!     

Ovido - Quiz & Flashcards