Alla inlägg under september 2008

Av Anna Wallin - 29 september 2008 20:38

Snacka om att jag har prestationsångest idag!!!

Ska ha min slutbedömning i morgon och det känns inte så där jätte bra faktist. Nej nu orkar jag inte skriva nå mera!! Har suttit här hela fredagkväll, lördagen, söndagkväll och idag men är forfarande inte nöjd:( Visst är det lagligt att lägga sig nu när kl är 21 eller?


//A

Av Anna Wallin - 27 september 2008 09:56

Guud vad jag hatar att vakna på morgonen och upptäcka att jag har huvudvärk inte alls roligt!


Idag ska jag lösa melodikrysset(som börjar snart), sitta och skriva på en uppgift som ska vara klar i morgon, sen ska jag ut och gå samt träffa vikkan och sen ska jag på klassfest och det känns som om dagen inte kommer  räcker till!


I morgon ska jag åka till Piteå och hälsa på Emma och hennes familj samt skriva ett arbete till sociologin, inte sådär jätte roligt. Men jag får ju iaf mat. Nej nu ska jag ta mig en alvedon och hoppas på arr huvudvärken släpper


//Anna

Av Anna Wallin - 22 september 2008 19:54

Nu har jag haft prakitk i 3 veckor och har i dag börjat vecka 4, tänk nästa vecka är det slut på praktiken och gud vad jag ska ha fritid då!! Det enda man gör nu är att man kliver upp alldeles för tidigt åker buss i ca 40 min för att sedan springa omkring på sjukhuset som en skållad råtta och sen sätta sig på bussen och bli tvungen att vänta en halvtimme i stan bara för att bussen just precis har gått och jag måste vänta på nästa. Sen hem sätta sig i 1 minut för sitter man för länge somnar man och det går ju inte för då kan man ju inte somna senare på kvällen. Istället för att sova försöker jag lura med mig nån ut och gå eller springa eftersom jag inte har nån lust att gå in och träna. Efter den turen så sätter man sig framför datorn en stund kollar omkring lite och vid  21 är man skit trött och vid 21:45 somnar man. Vaknar nästa morgon och börjar om. Börjar li lite lätt enformgt nu men men. Måste ju bara säga att jag har  hur roligt som helst på sjukhuset... Jag har verkligen valt rätt utbildning:)


I helgen hände inte nåt som var över det vanliga. Det  en helt vanlig helg med töserna! Tack för en jätte skoj helg!


Vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till vissa saker. Ska jag ta det personlig eller inte, det är ju inget som är lovat. Men det löser sig nog.




Av Anna Wallin - 13 september 2008 10:30

Tiden går fort när det är roligt...

Har varit på praktik nu i två veckor!

Vet inte vad jag ska skriva mer... har inget nytt att berätta är bara trött efter en jobbig vecka!

Nu ska jag fortsätta med melodikrysset

//Anna 

Av Anna Wallin - 2 september 2008 17:34

Satt just nu och tänkte på mamma och pappa.. Kom och tänka på när vi var på Hovärken. Jag lurade med mamma och pappa upp dit en dag under deras semester bara för att jag vet inte om jag var med förra gången men om jag var med var jag alldeles för lite för att komma ihåg hur det var  oh jag har alltid vela gå upp dit! Nästa år ska vi gå upp på Glötesvålen, tycker ni inte?

Hät kommer lite bilder:

Det första vi mötes av var denna synen

 


 Och Liza var med så klart

 


När man är på utflyckt måste man fika såklart


Simma lugnt så länge//A


OLA

Av Anna Wallin - 1 september 2008 11:09

Jag må han leva,  ja må han leva ut, ja må han leva ut i hundrade år. Ett stort grattis till min storebror Ola som fyller år i dag, hoppas dage ute i skogen blir bra!


Av Anna Wallin - 1 september 2008 10:59

Det är mycket som börjar i dag.

-Älgjakten, skitjakt på er alla jägare ute i skogen!

-Hösten, för det är väl det första höstmånaden och tok kallt har det blivit här uppe i Norr

-Jag börjar skolan igen, vikket ska bli hur skönt som helst äntligen få lite rutin på vardagen!

Annars har helgen varit okej, det har varit skönt att träffa pumorna igen!

Pusspuss //A

Ovido - Quiz & Flashcards