Direktlänk till inlägg 22 september 2008

Måndag!

Av Anna Wallin - 22 september 2008 19:54

Nu har jag haft prakitk i 3 veckor och har i dag börjat vecka 4, tänk nästa vecka är det slut på praktiken och gud vad jag ska ha fritid då!! Det enda man gör nu är att man kliver upp alldeles för tidigt åker buss i ca 40 min för att sedan springa omkring på sjukhuset som en skållad råtta och sen sätta sig på bussen och bli tvungen att vänta en halvtimme i stan bara för att bussen just precis har gått och jag måste vänta på nästa. Sen hem sätta sig i 1 minut för sitter man för länge somnar man och det går ju inte för då kan man ju inte somna senare på kvällen. Istället för att sova försöker jag lura med mig nån ut och gå eller springa eftersom jag inte har nån lust att gå in och träna. Efter den turen så sätter man sig framför datorn en stund kollar omkring lite och vid  21 är man skit trött och vid 21:45 somnar man. Vaknar nästa morgon och börjar om. Börjar li lite lätt enformgt nu men men. Måste ju bara säga att jag har  hur roligt som helst på sjukhuset... Jag har verkligen valt rätt utbildning:)


I helgen hände inte nåt som var över det vanliga. Det  en helt vanlig helg med töserna! Tack för en jätte skoj helg!


Vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till vissa saker. Ska jag ta det personlig eller inte, det är ju inget som är lovat. Men det löser sig nog.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Wallin - 30 oktober 2009 18:46

I morgon bär det av mot Sundsvall och en helg förhoppningsvis fylld med skratt och åter skratt... Ska bli så skönt att få komma iväg med mamma, syster och Lotta . Har verkligen längtat efter denna helgen.   I dag har jag haft två små töser här so...

Av Anna Wallin - 21 oktober 2009 18:19

Tiden går fort när man har mycket att göra... Ha verkligen inte haft tid att blogga, har för lite timmar på dygnet. Håller just nu på att baka kaka till APT i morgon! Hoppas att den blir god, men man vet ju inte det är ju jag som håller på! Men d...

Av Anna Wallin - 9 september 2009 15:00

Nu var det ett tag sedan igen. Men det har hänt så mycket att jag inte har haft tid! Jag har: - skjutit varje torsdag - köpt en lägenhet - flyttat till lägenhet - varit på ikea och handla möbler - varit med i tidningen igen - äljakten har...

Av Anna Wallin - 11 augusti 2009 19:57

Har just fått påbackning om att det bloggas alldeles för lite på den här sidan, och det kan jag faktiskt hålla med om. Vet som inte vad jag ska skriva men, Vansbrosimningen gick bra eller jag tog mig iaf i mål. Ligger just nu i träning inför Lidingöl...

Av Anna Wallin - 9 juli 2009 11:52

Nu var det länge sedan jag skrev nå, men jag hinner inte det är inte nog med timmar på ett dygn.   Håll tummarna på söndag för då ska jag simma vansbrosimningen:) Durr fryser redan nu! Men det blir nog bra! Efter det är det ju bara att börja träna p...

Ovido - Quiz & Flashcards