Alla inlägg under februari 2008

Av Anna Wallin - 29 februari 2008 07:14

bara 14 timmar kvar tills jag åker!


hmm

Av Anna Wallin - 28 februari 2008 10:20

det blev som jag förut spådde, i dag är jag inte kaxig! Är hur stel som helst men har ingen träningsvärk (inte än iaf), och imorse när jag vaknade trodde jag att det var ett skämt, förstod inte varför jag hade ställt klockan på halv 8. Men efter en stunds funderade kom jag på att jag hade ju lovat norskan att vi skulle ta en morgonpromenad. Men jävla vad tungt det var att gå i morse..


Nu e det 34,5 h kvar tills jag börjar åka!! Wiiiii!!!

Av Anna Wallin - 27 februari 2008 19:49

Idag var jag ut och åkte skidor för första gången i år... och det var hur roligt som helst, kan inte förså varför jag inte har åkt mer nu när jag har skidorna här och allt.. Det blev iaf en mil i dag. Har bara en fundering, hur ont kommer jag att ha i kroppen imorgon? och jag som ska på spinning core i morgon men det tar jag då!


Bara 49 timmar kvar tills jag åker hem:)

Av Anna Wallin - 26 februari 2008 21:29

...e jag på väg till sundsvall,

vikket leder till att jag ska på bröllopp, vikket leder till att jag år träffa min mamma syster med barn samt min bror tjej (blir det svägerska eller? hjärnsläpp i dag)

detta leder till att jag få äta god mat (förhoppningsvis) innandet bär av hem till Storsveg

väl hemma kommer hela söndagen vara vigd åt att ligga i soffan och titta på vasaloppet

ska även hämta Liza vart hon nu kommer att hålla till (saknar ju vovven så mycket)

Sen kommer jag att få träffa alla mina älskade vänner, Det ska bli så jävlaroligt att ser er och jag har saknat er så mycket.

 Det känns dock jobbigt att för då lämnar jag ju alla mina vänner här uppe men det är ju bara för en vecka, kommer snart tillbaka och då blir det röj:)

Hoppsan nu hamnade jag ju här igen... nu måste jag springa genom duschen ar just kommit hem efter att ha tränat.

 Simma lugnt!!


Av Anna Wallin - 25 februari 2008 19:21

Är så jävla rastlös... vet inte vad jag ska ta mig till!!!!!!!

kan ju inte träna heller för det gjorde jag i morse,var ut och sprang i 40 min.. men gud vad tungt der var att träna i dag orkade ju inte ett skit!!


Av Anna Wallin - 25 februari 2008 16:48

hade just skrivit ett långt inlägg, men komm jag inte åt nån jävla knapp så allt försvann.. Nu blev jag vrång och tänker inte skriva allt igen.


Får väl ta och uppdatera nånannan dag.ör det var ju i i går jag gjorde det heller.



Av Anna Wallin - 20 februari 2008 19:16

japp tänkte skriva ett lite inlägg nu, känner mig så himmla stressad. Det är lite mycket att göra just nu. Har campusvecka och en massa seminarium att hålla koll på när man ska göra och vikken tid. Tur att PiteEmma har bra koll på det. För det har inte jag känner jag.


I dag hade vi bildterapi och vi har ritat två bilder, en på en väg och en karta där vägen finns, som har diskuteras och i dag fick vi rita den sista som skulle vara på våran ledsaga. Det var lite roligt för på min bild dök pappa upp. Alla de i min grupp skrattade åt mig. Men pappa är min idol och har alltid varit och det kan ju inte jag hjälpa. De andra ritade hela sin familj på bilden. I morgon ska vi har rollspel i Geriatrik, vikket jag inte förstår meningen med men men det blir nog bra än då!


Nu har jag vetkligen kommit i gång med träningen, och det är tok roligt. Det var längesen det var såhär roligt och de dagar jag inte tränar känns det som om jag inte gjort ett skit. Har hittat en runda att springa som tar precis 45 min, funderar dock på att förlänga den så det blir en 1 h att springa.


Hmm funderar på om det var nå mer att skriva, Jo vecka 10 kommer jag att vara hemma i storsveg. Det ska bli så skönt har hemlängtan och har haft det ett tag nu (och det var det som syndes i min bildterapi menade läraren).


Nej nu ska jag gå till LillEmma och dricka the:)





Av Anna Wallin - 14 februari 2008 16:58

Jag vill oxå ha nån att kramas med i dag!!!

Har fått hem längtan oxå, vill hem till pappa, mamma, syskon, syskonbarn och mina vänner. Jag älskar och saknar er alla jätte mycket.

Tur att jag har alla mina vänner här uppe, vet inte vad jag hade gjort utan er!



Ovido - Quiz & Flashcards