Alla inlägg under augusti 2008

Av Anna Wallin - 30 augusti 2008 11:50

Vet inte vad jag ska skriva med jag skriver ändå!

Har inget nytt att berätta. Men jag hoppas på en bättre kväll i kväll än igår:S

Puss// A



Av Anna Wallin - 29 augusti 2008 12:03

Då har jag varit här uppe i Luleå i 2 dagar... och det känns helt okej, det har varit jätte skönt att träffa alla vänner igen. Sen jag kom hit har jag hunnit:

-Varit på stan med PiteEmma

-Handlat en massa mat, tack för skjusen PiteEmma

-Festa med Ragna, Sandra, Emma, Johan och Malin (tack för den trevliga stunden på ljugarbänken)

-Sovit... det är så ensamt här uppe 

-Legat i sängen och hålla hårt i huvudet

-Fått skavsår, varför lär jag mig aldrig!

-Packat upp allt

-Gått promenad, Ragna detta måste vi göra om många gånger och ofta, det var nog verkligen det vi behövde:)

Sen har jag nog inte gjort så mycket mer...I kväll blir det kåren igen så i morgon lär jag väl ligga och hålla huvudet igen, tror jag har blivit för gammal för att hålla på så här. Kanske e för att jag bara har ett år kvar tills jag ska bli vuxen, som en vän så fint uttryckte det.  Måste ju bara berätta att mina blommor som jag har här uppe överlevde sommaren trots att de inte har fått vatten sen nån gång i slutet a maj… skit bra blommor jag har!! Garderobsblommor är det bästa blommorna som finns, man kan lämna dem utan vatten och allt hur länge som helst, skit bra!!!!

Av Anna Wallin - 26 augusti 2008 14:20

Nu är det inte så länge kvar till jag åker eller rättare sagt det är 7 timmar och 40 minuter kvar tills jag åker och jag som har massor kvar att göra, som tex:

- Packa, har inte lagt ner en enda sak i väskan än:S

- Hälsa på Sussi och Jennie för att kramas och säga hej då!

- Laga mat till pappa och storebror, hmm kanske låter pappa göra det istället.. för han kommer ju snart hem

- Åka till syster och kramas med mina älskingar och syrran

- Tigga åt mig några bitar torrkött från pappa, därför kanske jag måste laga mat annars kanske jag inte får nån bit.

- Gå en vända till här hemma för att kolla om jag glömt nå.

- Packa ner de dator med tillbehör, hur ska jag får plats med allt??


Sen har jag redan gjort en massa saker, som tex:

- Varit till Maria och kramats och sagt hejdå och du kommer väl snart och hälsar på!!

- Sagt hej då till mamma

- Börjat lagt fram det som jag ska packa ner....

Plus att nu har jag skrivit klart mitt introbrev, eller jag tror det iaf!!


Nej nu ska jag packa... Nästa gång jag skriver sitter jag i Luleå:) Jag längtar faktiskt dit, JÄTTE MYCKET trots att sommaren här hemma har varit helt underbar:)  


Av Anna Wallin - 25 augusti 2008 09:33

I morgon bär det av upp över igen! Det känns både skönt och vemodigt. Fast nu har jag längtat dit upp ett tag, tänk vad skönt att få vara i sin egna lägenhet och inte gå här och stampa på samma ställe som mamma och pappa. Sen att äntligen få träffa alla mina kära vänner som jag nu har börjat komma tillbaka. NI är verkligen saknade!!



Av Anna Wallin - 25 augusti 2008 09:33

I morgon bär det av upp över igen! Det känns både skönt och vemodigt. Fast nu har jag längtat dit upp ett tag, tänk vad skönt att få vara i sin egna lägenhet och inte gå här och stampa på samma ställe som mamma och pappa. Sen att äntligen få träffa alla mina kära vänner som jag nu har börjat komma tillbaka. NI är verkligen saknade!!



Av Anna Wallin - 14 augusti 2008 14:24

Oj nu var det länge sen jag skrev, men det har varit skönt med en lite paus från att blogga. Sen sist har det hänt en hel del men jag kommer inte ihåg allt eller rättare sagt jag kommer inte ihåg ett dugg av vad jag har gjort!


Börjar få lite lätt panik över att sommaren snart är slut och jaghar inte hunnit med allt som jag ville göra! Men nu har jag iaf semester slutade mitt sommarjobb kl 21 i söndags och det känns hur bra som helst, nu är det bara att ta det lugnt och ladda batterierna för snart går jag ut på VFU. Ska vara 5 veckor på strokenheten på snderbysjukhus. Hoppas att jag får en bra handledare för det kan göra allt för att få en bra VFU.


I helgen bär det av till Hammarstrand för vår årliga helg med töserna. Detta utförs trots att tappat några som skulle följt. Så igår börjades det planeras, idag ska maten inhandlas och i morgon bär det av. I år blir det dock inge badat eller försök att bada för vi vill ju inte åka till Bräcke i år igen, eller hur Sussi:)


Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva nå mer, simma lugnt så länge!!!1


Ovido - Quiz & Flashcards