Alla inlägg under juli 2008

Av Anna Wallin - 13 juli 2008 14:39

Det är svårt att hitta tid att uppdatera...


Men nu har jag varit ledig i 5 dagar, vilket har varit hur skönt som helst! Jag, Jennie och Buck åkte till Glöte på onsdag, det var hur skönt som helst. Vi grillade kyckling, eldade (Det var Jennies tur denna gången att skaffa sig ett nyt ärr för man kan ju kasta på ved eller lägga på veden), det dracks öl, vin och mintuu, spelades en massa kort, fick besök av Carro, tog sovmorgon, gick tipsrunda runt Glötesjön, njöt av utsiken för fulla muggar, åkte till Lofsdalen, käkade på trapper med Carro, sov lite till, åkte till grusgropen, fiskade tills Jennie fiskade bort kroken:) och jag glöde att ta med flera, sen städade vi och åkte hem trots att ingen av oss ville det. 


Nu ska jag gå ner och vara lite social med min farmor och faster som är här på besök!



Av Anna Wallin - 7 juli 2008 11:05

Jag lider av måndagsångest i dag! För jag vill inte jobba det är så sjukt tråkigt eller det är det väl inte men börjar bli lite less... Har jobbat hela helgen och helgen innan det så jobbade jag me! Inte alls roligt. Men är snart 5 dagars ledigt vilket ska bli hur skönt som helst.


Har just kommit hem efter en morgonpromis men Jennie, Buck och Liza. Det gick nästan bra att gå med den tillsammans men bara nästan. Promis i morogn me Jennie?


Annars har jag inte så mycket mera att komma med. Nej nu måste jag göra mig i ordning för jag börjar om ca 1 timme.


Simma lugnt så länge! För det kan nog ta ett tag innan jag skriver igen men ska försöka att snart uppdatera mera!

Ovido - Quiz & Flashcards