Alla inlägg under juni 2009

Av Anna Wallin - 18 juni 2009 16:03

Det är lite klent med uppdateringar men det kommer har lite mycket att göra bara! I helgen blir det Glöte med familjen för Pappa fyller 60 år på söndag!

Hej så länge!

Av Anna Wallin - 18 juni 2009 16:03

Det är lite klent med uppdateringar men det kommer har lite mycket att göra bara! I helgen blir det Glöte med familjen för Pappa fyller 60 år på söndag!

Hej så länge!

Av Anna Wallin - 13 juni 2009 17:35

Då har jag avklarat min första arbetsvecka, det är jätte mycket att lära sig. Men det har varit jätte roligt! På måndag ska jag börja med att få gå lite själv, det ska bli spännandes och lite ångestfyllt. 


Skriver mer nån annan dag!   


Ingen som har en lägenhet till övers????







Av Anna Wallin - 5 juni 2009 12:04

I morgon kommer mamma och pappa:) och det innebär flytt:)


Av Anna Wallin - 4 juni 2009 17:05

Har bara en sak att säga idag:

Jag är Arbetsterapeut!

Av Anna Wallin - 3 juni 2009 17:21

Hade mitt sista seminarium idag, och eventuellt mitt sista seminarium för alltid men man ska aldrig säga aldrig. Det är jätte skönt att det snart är klart, äntligen klar efter 3 års slit med många kannor kaffe och en massa sen och oroliga nätter med ångest för att man inte har gjort rätt. Men nu när det snart är klart är man nervös över att man inte kan något och att man inte är tillräckligt kompetent för att arbeta. Känns lite konstigt att jag snart kan presentera mig som Anna Wallin Legitimerad Arbetsterapeut. Det är helt sjukt jag kan inte fatta det.


På lördag eller söndag går flyttlaset hem. Det ska bli både roligt och tråkigt. Roligt för att jag får komma hem till Sveg, för Sveg kommer alltid att vara hem vart jag än hamnar, att få träffa alla kompisar som jag har saknat jätte mycket och till min famlij så klar.


Men det kommer att bli tråkigt för att jag kommer att hamna så långt ifrån alla mina vänner som jag har här uppe. Tack för att min finns och för att ni har förgyllt min vardag här uppe. Synd att jag inte har kunnat varit så social på slutet men det har varit enormt mycket att göra. Men jag kommer att sakna alla er som bara den! Ska försöka ta min upp under hösten, jag lovar!


Nej nu ska jag iväg med klassen för att äta och fira att vi är klar!



Av Anna Wallin - 2 juni 2009 18:16

Klarade opponentskapet galant, vi fick till och med beröm för en bra presentation. Och c-uppsatsen blev godkänd med revideringar och de var inte så stora revideringar utan det var som vi trodde, att vi skulle få kritik för att vi inte var tillräckligt arbetsterapeutiska men et är nog snabbtfixat.

 Har även fått reda på idag att jag klarade mina två delexaminationer som jag lämnade in i söndags. Så nu är det bara revideringarna kvar sen kan jag verkligen kalla min arbetsterapeut.


Har verkligen kommit igång med städningen i dag oxå, har resat bort papper som jag inte är i behov av och börjat plocka bort saker jag inte behöver just nu men nu måste jag ta en paus nu, för jag vet inte om det är för att jag är stressad för att det är så mycket att tänka på just nu, men det mesta som har varit orosmoment har jag nu fått svar på eller om det är för något annat för jag har fått så sjukt mycket utslag på armar och lår. Det svidet och sticks i dom och det är inte ett dugg roligt.


I morgon är det middag med klassen och det ska bli jätte mysigt. Hoppas bara att vädret är bättre än vad de lovar på yr.no. Sen torsdag är det bildterapi och smörgåstårta med klassen. Efter det ska jag och Emma sätta oss med revideringarna så vi blir klar och kan lämna in så snabba som möjligt så vi kan få våran legitimation.

Av Anna Wallin - 2 juni 2009 07:49

Sitter nu och vänt på att jag ska få gå på skolan och få domen på C-uppsatsen. Har sovit så sjukt dåligt i natt eftersom jag är jätte nervös för det här! Jag kommer iaf gå in i salen med tron om att de kommer att tycka att vi ska skriva om allt samt att det inte är en tillräcklig fördjupning inom området arbetsterapi. Berättar med sen i kväll, om jag är glad eller inte!


Fick veta en jätte rolig nyhet igår:) Hoppas på flera roliga nyheter idag!

Ovido - Quiz & Flashcards