Direktlänk till inlägg 3 juni 2009

Onsdag 3 Juni

Av Anna Wallin - 3 juni 2009 17:21

Hade mitt sista seminarium idag, och eventuellt mitt sista seminarium för alltid men man ska aldrig säga aldrig. Det är jätte skönt att det snart är klart, äntligen klar efter 3 års slit med många kannor kaffe och en massa sen och oroliga nätter med ångest för att man inte har gjort rätt. Men nu när det snart är klart är man nervös över att man inte kan något och att man inte är tillräckligt kompetent för att arbeta. Känns lite konstigt att jag snart kan presentera mig som Anna Wallin Legitimerad Arbetsterapeut. Det är helt sjukt jag kan inte fatta det.


På lördag eller söndag går flyttlaset hem. Det ska bli både roligt och tråkigt. Roligt för att jag får komma hem till Sveg, för Sveg kommer alltid att vara hem vart jag än hamnar, att få träffa alla kompisar som jag har saknat jätte mycket och till min famlij så klar.


Men det kommer att bli tråkigt för att jag kommer att hamna så långt ifrån alla mina vänner som jag har här uppe. Tack för att min finns och för att ni har förgyllt min vardag här uppe. Synd att jag inte har kunnat varit så social på slutet men det har varit enormt mycket att göra. Men jag kommer att sakna alla er som bara den! Ska försöka ta min upp under hösten, jag lovar!


Nej nu ska jag iväg med klassen för att äta och fira att vi är klar!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Wallin - 30 oktober 2009 18:46

I morgon bär det av mot Sundsvall och en helg förhoppningsvis fylld med skratt och åter skratt... Ska bli så skönt att få komma iväg med mamma, syster och Lotta . Har verkligen längtat efter denna helgen.   I dag har jag haft två små töser här so...

Av Anna Wallin - 21 oktober 2009 18:19

Tiden går fort när man har mycket att göra... Ha verkligen inte haft tid att blogga, har för lite timmar på dygnet. Håller just nu på att baka kaka till APT i morgon! Hoppas att den blir god, men man vet ju inte det är ju jag som håller på! Men d...

Av Anna Wallin - 9 september 2009 15:00

Nu var det ett tag sedan igen. Men det har hänt så mycket att jag inte har haft tid! Jag har: - skjutit varje torsdag - köpt en lägenhet - flyttat till lägenhet - varit på ikea och handla möbler - varit med i tidningen igen - äljakten har...

Av Anna Wallin - 11 augusti 2009 19:57

Har just fått påbackning om att det bloggas alldeles för lite på den här sidan, och det kan jag faktiskt hålla med om. Vet som inte vad jag ska skriva men, Vansbrosimningen gick bra eller jag tog mig iaf i mål. Ligger just nu i träning inför Lidingöl...

Av Anna Wallin - 9 juli 2009 11:52

Nu var det länge sedan jag skrev nå, men jag hinner inte det är inte nog med timmar på ett dygn.   Håll tummarna på söndag för då ska jag simma vansbrosimningen:) Durr fryser redan nu! Men det blir nog bra! Efter det är det ju bara att börja träna p...

Ovido - Quiz & Flashcards