Alla inlägg under juni 2008

Av Anna Wallin - 23 juni 2008 22:09

Klent med uppdateringar från min sida. Men det är ju sommar och det betyder att man ska ha lite semester, så jag har tagit lite semester från bloggandet.


Just nu jobbar jag och står i, hinner inte så mycket annat.


I lördags åkte jag upp till stugan i Glöte, metade bäcköring och sov. Hur skönt som helst. Bra sätt att ladda upp batterierna på! Känner mig som en helt ny människa i dag:)


Är det inte nån som är sugen på att ta och vandra lite i fjällen med mig? Jag e iaf tok sugen på det! jag vill, jag vill!!


Nej nu ska jag krypa ner i sänge så jag orkar kliva upp i morgon! Börjar kl 7 i morgon och jag måste ju kliva upp så jag hinner göra frukost innan.





Av Anna Wallin - 5 juni 2008 15:31

Inte för att klaga men det är fvarmt ute nu! Och tänk jag som bor på övervåningen, det går ju inte att sova. Tur att jag har en snäll mamma som har köpt en bordsfläkt till mig så nu är det lite skönare på nätterna:)


GRATTIS Anton på Studentdagen. Hoppas du har haft en jätte bra dag och att kvällen bli ännu bättre.


I morgon drar jag och syskonen till Sandviken. Det ska bli hur roligt som helst.

Av Anna Wallin - 2 juni 2008 16:38

Sen jag kom hem till Sveg för 5 dagar sen har jag:

-Gått en massa promenader, en del med mamma, en del med Jennie och en massa med Liza som nu börjar gå riktigt bra i koppel.

-Har varit och cyklat men storebror Ola och knäcke Elving:)

-Varit barnvakt åt syrrans barn, de e allt för söta.

-Druckit en del vin

-Grillat med familjen

-Varit och hälsat på Maria i hennes stuga och tagit första doppet för i år, det var riktigt skönt att bada.

-Och eftersom jag har varit ute en hel dag har jag brännt mig på axlarna vilket är mindre skönt.


Det som händer framöver är:

-En massa promenade med mamma, syrran och Liza så klart men det kanske e nån annan som vill förja med eller?

-På fredag bär det av för alla syskonen till Sandviken för att hälsa på Erik

-Ikväll ska jag på teater för att kolla på Jullan.

-Sen lär jag väl ut och cykla lite med Ola igen lite jobbigt bara att vi endast har två cyklar och vi är tre stycken i familjen som cyklar.


Dags att hoppa in i duschen!

Ha de gött så länge // Anna 

Ovido - Quiz & Flashcards