Alla inlägg under november 2007

Av Anna Wallin - 29 november 2007 16:38

Känner mig nöjd nu. Har precis städat för advent. Så nu är det jätte fint här. Men det brukar ju inte vara så stökigt heller!! Har blivit som min mamma städar hela tden!! Och jag som har sagt att jag aldrig ska bli som henne och städa hela tiden, men där fick jag:) Är faktiskt ganska skönt att ha det städat runt omkring sig, kan ju inte en plugga om jag inte bäddat sängen och om det är en massa disk. 


Ska bara ner på byn i morgon och köpa adventsljusstake. Hoppas att det hjälper mig att få lite julkänsla.


Hoppas jag får önskelistorna som jag har väntat på i flera dagar!Börjar känna min lite sressad för att jag inte får dem. Vill börja planera så jag vet vems julklapp jag ska köpa här uppe och vilka jag ska köpa i hemma

Av Anna Wallin - 28 november 2007 17:29

Jag har hemlängtan!!!! Vill bara hem nu!

Är så less på det här nu...det är mörkt nästan hela tiden och den lilla stunden som det är ljust sitter man i skolan och pluggar.. Pluggar i princip varje dag och det börjar bli lite jobbigt har tappat motivationen. Måste hitta den nu snart!!! Annars kommer det att gå åt skogen det här!! vill ju inte ha nå flera omtentor för det ser inte bra ut!!!


Nej nu ska ja begrava mig i mina böcker en stund till



Av Anna Wallin - 27 november 2007 16:07

... gå bra för mig nån gång!!! Svar nej!!!!!

Är så less, fick tillbaka en tenta i dag där jag hade kuggat mig på två delar utav tre. Hur bra gjort är det? Inte alls med tanke på hur mycket jag pluggade på de och när jag gick i från tenat salen kändes det som om jag hade kunnat klarat två delar iaf! Men som sagt jag hatar PSYKOLOGI!!!! Så nu måste jag göra om 4 olika delar den 18 dec. För jag har ju två i rest som jag inte har klarat än, som är arbets- och muskelfysiologi.


Är allmänt less i dag! Och ont i hälsenan eller akillessenan (på latin tendo calcaneus)har jag oxå!!! Kanske inte är så bra att träna i dag då, eller??


Nej nu ska jag lägga mig på sängen och sura lite!!!


..

Av Anna Wallin - 26 november 2007 16:51

Tänkte skriva några rader. Men har ingen aning om vad jag ska skriva. Händer inte så mycket i mitt liv nu eller rättare sagt det händer inte ett dugg!!!! Det enda man gör är att plugga, äta, träna och sova, och det finns inte så mycket att säga om de sakerna.


Är allmänt uttråkad!! Vet inte vad jag ska hitta på!!


Börjar få lite ångest över vad ja ska köpa till alla i julklapp och när jag ska hinna med det. Har lite mycket att göra nu här framöver!!


Nej nu skriker magen efter mat!!! Så simma lugnt så länge 

Av Anna Wallin - 21 november 2007 13:23

Blir så jävla arg!! Varför ska de ha den viktigaste föreläsningen för denna kurs på marratech.. Alltså är det inte bättre att de ha denna föraläsningen på campusvekorna så man iaf har en chans att kunna vara me. För det är inte alltid ljudet fungera (som det inte gör åt mig i dag), eller som det blir som åt en klasskompis imorse att hon blev utkastad från rummet hela tiden. Blir så jävla less....denna föreläsningen var ju viktig för vad som skulle skrivas i en av delexaminationerna.



...

Av Anna Wallin - 18 november 2007 20:02

Vilken lång helg det har varit.. har inte gjort ett skit. Fast det varit ganska skönt att få varva ner lite efter allt som ha varit nu men massagekurs ch campusvecka. Men har jag ju iaf haft sällskap hela tiden än då!! Hon pratar och sover mest hela tiden men det har varit mysigt än då!! Hennes matte kommer snart och hämtar henne, katten alltså som har varit hos mig hela helgen.


I torsdag var jag och två PiteTjejer på Lars Winnerbäck, det var hur bra sm helst!! Skulle kunna sitta och lyssna på han hur länge som helst. Sen fick jag två inneboende Soja (katten) och en klasskompis som blev utslängd från sin rum som hon hyrde för att kunna vara här hela veckan.


Bjöd Emmelie på mat oxå! Det är så tråkigt att äta själv, så man tar alla längen på att få bjuda på mat, nån som är sugen?


Nej nu ska jag titta på Tv,vilket jag har gjort alldeles för mycket denna helgen. Måste hitta på nå annat nästa helg annars kommer jag att få panik. Kanske ska lura med Vikkan och grilla korv! Hmm ska spåna på det!


Simma lungt så länge!! 


Av Anna Wallin - 14 november 2007 20:27

Sliten sen helgen än... och har campusvecka vilket innebär att jag har föreläsningar frå 8.15 rill 16.15 eller som i dag till kl 18. När får jag min sovmorgon som jag längtar efter såå mycke...


I morron är det konsert som gäller. Ska även få två inneboende, troligen! n klasskompis som blev utan sovplats för en natt och man vill ju hjälpa sina medmänniskor och sen kommer det kanske en katt som ska bo här i helgen men ahr inte hört nå om det på länge så jag vet inte när eller om katten kommer, men jaja!!!


Nej nu ska jag inta rggläge i sängen så jag kanske somnar nångång!!


Simma Lugnt

Av Anna Wallin - 11 november 2007 13:23

Har just kommit hem efter sista dagen på min massagekurs, så nu kan jag säga att jag är dimplomerad massör. Inte illa!!! Vi hade sista provet i dag och det var en helkroppsmassage. Det var hur skönt som helst att bli masserad och hur jobbigt som helst att massera, men skoj är det! I veckan ska jag och några till träna, är det nån som vill ha en massage??


I går hade vi invigning av två töser till LFLH, så det blev husmanskost a lá Mig, bestående av biff, potatis, sås och lngonsylt. sen blev det lite vin och skumpa. Blev dock en tidig kväll var ju tvungen at vara pigg i dag!!


Nu väntar jag bara tills på torsdag för då ska jag, PiteEmma och Linnea på Lasse Winnerbäck. Längtar!!!


GRATTIS världen bästa pappa på farsdag, hoppas du får en bra dag och en fin present. Puss på dig!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards