Alla inlägg under augusti 2009

Av Anna Wallin - 11 augusti 2009 19:57

Har just fått påbackning om att det bloggas alldeles för lite på den här sidan, och det kan jag faktiskt hålla med om. Vet som inte vad jag ska skriva men, Vansbrosimningen gick bra eller jag tog mig iaf i mål. Ligger just nu i träning inför Lidingöloppet, det är lite jobbigt när man är så lätt övertalad som jag e, för nu ska det göras en klassiker. Hur kan jag vara så dum att gå med på nå sånt.. men men det går nog bra.


Jobbet går bra, eller jag tror att det går bra, eller jag hoppas det! Kvällarna är upptagna med löpning, träffa mina älskade vänner, umgås med syster och skjutning så klart. Inte länge kvar nu tills älgjakten börjar:)


Har förresten köpt en lägenhet:) flyttar in den 1 september!!    

Ovido - Quiz & Flashcards