Alla inlägg den 5 november 2007

Av Anna Wallin - 5 november 2007 15:22

Varför ska man har tentaångest... varje gång. Det är helt bedrövlig... magen är i uppror och man kan inte sova och detta börjar minst två dagar före....


I helgen hände inte så mycket, fredag Idol men Emmelie och en skål popcorn. Lördag hyrde jag i mig i familjen Brännmark, vi var och badade bubbel och åt kinamat. Sen fick jag skjus hem för att spendera den med mina tenta uppgifter. Och hur roligt är det en lörda kväll... inte alls ska jag säga så la ifrån mig anteckningarna efter ett tag och popade mer popcorn. Så man kan säga att jaar umgåts med mina anteckningar och en skål men popcorn.


I helgen kommer det att bli jobbigt, dels för jag har massage kurs hela helgen och sen så är det en massa fester som jag är bjuden på.. men men får gå på festerna och säga hej oc sen gå hem för att sova eller nå:)


Nej nu ska jag äta och för jag ska snart på Afro Power med Ragna. Måste ju träna bort alla pop corn jag har ätit i helgen....

Ovido - Quiz & Flashcards