Alla inlägg den 1 november 2007

Av Anna Wallin - 1 november 2007 20:21

Idag har jag fått bytt bild på almanackan så nu får jag titta på mig, Sussi och Carro i en hel månad, skoj!!!

 

Jopp då var det snart dags för tenta och pluggandet går sådär. Börjar lära mig saker men vet inte om jag kommer ihåg allt. Börjar få lite lätt tentaångest inte bra, men jag har ju 4 dagar till att plugga innan tentan. Men det känns inte allt för bra.

 

Men en bra sak är att jag fick tillbaka mitt och PiteEmmas arbete och det var godkänt. Bra jobbat av oss!!! Ska snart ner till Piteå och hälsa på Emma, och då ska jag få trerättersmiddag av hennes mamma, visst e hon snäll och hon har aldrig träffat mig. Måste lägga på charmen så jag får komma ner och hälsa på fler gånger!! 

 

Denna veckan har det inte hänt så mycket förutom allt pluggande. I helgen vet jag inte vad det blir, kanske ska umgås med Vikkan på lördag och i morgon ska jag och Emmelie kolla på Idol.

 

Har föresten varit värsta datageniet i veckan. Har installerat Microsoft Office dock med hjälp av Erik. Men jag lyckades ju iaf är nog inte helt tappad bakom vagnen.

Simma Lugnt!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards