Direktlänk till inlägg 2 juni 2008

Måndag

Av Anna Wallin - 2 juni 2008 16:38

Sen jag kom hem till Sveg för 5 dagar sen har jag:

-Gått en massa promenader, en del med mamma, en del med Jennie och en massa med Liza som nu börjar gå riktigt bra i koppel.

-Har varit och cyklat men storebror Ola och knäcke Elving:)

-Varit barnvakt åt syrrans barn, de e allt för söta.

-Druckit en del vin

-Grillat med familjen

-Varit och hälsat på Maria i hennes stuga och tagit första doppet för i år, det var riktigt skönt att bada.

-Och eftersom jag har varit ute en hel dag har jag brännt mig på axlarna vilket är mindre skönt.


Det som händer framöver är:

-En massa promenade med mamma, syrran och Liza så klart men det kanske e nån annan som vill förja med eller?

-På fredag bär det av för alla syskonen till Sandviken för att hälsa på Erik

-Ikväll ska jag på teater för att kolla på Jullan.

-Sen lär jag väl ut och cykla lite med Ola igen lite jobbigt bara att vi endast har två cyklar och vi är tre stycken i familjen som cyklar.


Dags att hoppa in i duschen!

Ha de gött så länge // Anna 

 
 
Ingen bild

Jennie

3 juni 2008 08:27

Jag vill med ut och gå !!! Tänkte även dra och simma ngn dag, ska du med ? Puss Puss

 
Ingen bild

Anna

3 juni 2008 10:19

Det är klart jag vill me och simma!! Har ju redan klarat av första doppet så nu kan det ju bara bli varmare i vattent!! Promenad i kväll kanske? Puss puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Wallin - 30 oktober 2009 18:46

I morgon bär det av mot Sundsvall och en helg förhoppningsvis fylld med skratt och åter skratt... Ska bli så skönt att få komma iväg med mamma, syster och Lotta . Har verkligen längtat efter denna helgen.   I dag har jag haft två små töser här so...

Av Anna Wallin - 21 oktober 2009 18:19

Tiden går fort när man har mycket att göra... Ha verkligen inte haft tid att blogga, har för lite timmar på dygnet. Håller just nu på att baka kaka till APT i morgon! Hoppas att den blir god, men man vet ju inte det är ju jag som håller på! Men d...

Av Anna Wallin - 9 september 2009 15:00

Nu var det ett tag sedan igen. Men det har hänt så mycket att jag inte har haft tid! Jag har: - skjutit varje torsdag - köpt en lägenhet - flyttat till lägenhet - varit på ikea och handla möbler - varit med i tidningen igen - äljakten har...

Av Anna Wallin - 11 augusti 2009 19:57

Har just fått påbackning om att det bloggas alldeles för lite på den här sidan, och det kan jag faktiskt hålla med om. Vet som inte vad jag ska skriva men, Vansbrosimningen gick bra eller jag tog mig iaf i mål. Ligger just nu i träning inför Lidingöl...

Av Anna Wallin - 9 juli 2009 11:52

Nu var det länge sedan jag skrev nå, men jag hinner inte det är inte nog med timmar på ett dygn.   Håll tummarna på söndag för då ska jag simma vansbrosimningen:) Durr fryser redan nu! Men det blir nog bra! Efter det är det ju bara att börja träna p...

Ovido - Quiz & Flashcards