Direktlänk till inlägg 9 september 2007

Har just...

Av Anna Wallin - 9 september 2007 21:18

kommit hem efter att ha lämnat mamma och syrran vid tåget... Vi har haft en helt underbar helg, eller som mamma sa "vi hade ju iaf roligt".


Helgen började med att jag fick kliva upp kl 06:30 för att hämta upp den vid tåget. Väl där upptäcker jag att tåget at försenat 30 min. Fick stå ute och vänta för inne låg A-laget och sov. När de kom åk vi hem till lägenheten och åt frukost. Var sedan tvungen att gå till skolan för jag hade föreläsningar hela dagen. Mamma och syrran fick sova en stund till. När jag kom hem satt mamma och sov medans syrran hade tagit sängen. Under lunchen bestämde vi att vi skulle gå ut och äta på kvällen, jag ringde och beställde bord på Thai Thai. Gick på skola och kom hem igen. Klädde om och drog ner på stan. Vi beställde tre fyra små rätter, det hade i roligt åt ända tills maten kom. Sen åkte vi hem och åt chips och tittade på tv, kl 22 sov vi alla tre gott i våra sängar.


Lördag blev man väckt vid 8, det var riktigt tungt att få upp ögonlocken kan jag säga. Frukost sen gick färden ner till stan för nu skulle här handlas. Gick omkring där hela dagen. Helt plötsligt frågar syrran om det inte var Thai thai vi hade beställt bord på....hmmm jo det var det ju. Det visade sig att vi hade varit på Baan Thai kvällen innan. Hoppsan hur det kan gå ibland, men men det var ju inget att göra åt saken vi hade ju redan ätit och druckit gott.


Skyndade hem för att byta om och kolla in alla våra fynd. För nu var det ju snart dags att åka på Ladies Night... Hur roligt som helst var det. Det var länge sen jag skrattade och sjöng så mycket. Maten var sådär men allt annat. Syrran fick till och med ta Måns Zelmerlöw på vaden, undra hur länge hon kommer att leva på det:)


Idag har vi inte gjort allt för mycket, gått en promenad, tittat på finnkampen (vissa sov) och ätit. Just nu sitter väl mamma och syrran i Boden på väg hem. Hoppas att vi kan göra om detta snart, ha haft en jätte bra helg och saknar dem redan.


Helgen kan sammanfattas med 4 ord mat, vin, shopping och en massa skratt.



 
 
Ingen bild

Lotta

18 september 2007 21:24

Låter ju verkligen toppen! Vilken skojig helg. Håller på att tjatar på mina kompisar nu att komma med på ladies night så få se om jag kommer iväg. =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Wallin - 30 oktober 2009 18:46

I morgon bär det av mot Sundsvall och en helg förhoppningsvis fylld med skratt och åter skratt... Ska bli så skönt att få komma iväg med mamma, syster och Lotta . Har verkligen längtat efter denna helgen.   I dag har jag haft två små töser här so...

Av Anna Wallin - 21 oktober 2009 18:19

Tiden går fort när man har mycket att göra... Ha verkligen inte haft tid att blogga, har för lite timmar på dygnet. Håller just nu på att baka kaka till APT i morgon! Hoppas att den blir god, men man vet ju inte det är ju jag som håller på! Men d...

Av Anna Wallin - 9 september 2009 15:00

Nu var det ett tag sedan igen. Men det har hänt så mycket att jag inte har haft tid! Jag har: - skjutit varje torsdag - köpt en lägenhet - flyttat till lägenhet - varit på ikea och handla möbler - varit med i tidningen igen - äljakten har...

Av Anna Wallin - 11 augusti 2009 19:57

Har just fått påbackning om att det bloggas alldeles för lite på den här sidan, och det kan jag faktiskt hålla med om. Vet som inte vad jag ska skriva men, Vansbrosimningen gick bra eller jag tog mig iaf i mål. Ligger just nu i träning inför Lidingöl...

Av Anna Wallin - 9 juli 2009 11:52

Nu var det länge sedan jag skrev nå, men jag hinner inte det är inte nog med timmar på ett dygn.   Håll tummarna på söndag för då ska jag simma vansbrosimningen:) Durr fryser redan nu! Men det blir nog bra! Efter det är det ju bara att börja träna p...

Ovido - Quiz & Flashcards