Alla inlägg den 19 november 2008

Av Anna Wallin - 19 november 2008 17:45

Det är ju helt sjuk att det är onsdag idag. Denna veckan har gått så fort, jag hinner inte med allt jag ska göra känns det som iaf. Men det gäller att inte ligga på latsidan. Just nu sitter jag å bloggar samtidigt som jag skriver en uppsats och pratar med vänner på msn, inte illa. Nu kommer snart Doppan oxå för att hälsa på mig en stund medans hennes matte är med sin "kompis" och spelar bowling. Efter det så ska jag och Vikkan till Emma för att säga Hej då! för hon flyttar på fredagmorgon:( Eventuellt blir det den långa vägen runt Lulsundet när jag ska hem. Men måste hinna hem till innan 21 för då börjar ju Grey´s anatomy, wiiieee. Nej nu är det dags att ge sig tillbaka till uppsatsen där jag håller på att skriva om den fenomenologiska forskningsmetoden, är det nå som kanske vill byta??? För inte är det då intressant iaf.


Ovido - Quiz & Flashcards