Alla inlägg den 17 november 2008

Av Anna Wallin - 17 november 2008 16:50

Måste bara skriva en ska som jag hörde ihelgen:

"Den dagen när du står med ditt examensbevis i handen är den dagen du kan minst. Den dagen kan du inget av det du har lärt dig under din utbildning men när du börjar arbeta kommer allt det du har lärt dig långsamt tillbaka."


Av Anna Wallin - 17 november 2008 13:13

Hoppsan redan måndag, helgen kom å gick och jag han knappt blinka. Har varit i huvudstaden i helgen på fullmäktige. Och det var ett historiskt fullmäktige för FSA (förbundet sveriges arbetsterapeuter) för det var första gången på förbundets 30 åriga historia som en ny ordförande valdes. Det kommer nog alrdig att hända igen att en och samma människa kommer att kunna sitta som ordförande i 30 år. Det är ju jätte länge. Min helg har alltså handlat om att sitta ner och lyssna på motioner, propositioner och valberedningens val av ordförande, resten av styrelsen samt att ta beslut om alla dessa frågor genom att tydigt och klart säga JA sen har jag ätit alldeles för mycket god mat (men vad gör man inte som student gratis är gott) På lördag kväll var det avtackningfest för den avgående ordförande så då blev det mer god mat och en del vin tll det. Sen på söndag var vi studenter trötta och slitna men det blev ingen ro för  de började dagen med en föreläsning och efter det bar det av till Nacka och årsmöte med FSAstud. Där det valdes in två nya på  posterna från Luleå. Bra gjort av oss! Så i dag är jag tok trött har typ sovit hela förmiddan eller jag hade föreläsningar men kunde inte koncentrera mig för jag var så trött.Jaha nu vet du hur min helg var, så min fråga är hur var din?// Anna

Ovido - Quiz & Flashcards