Alla inlägg den 20 november 2008

Av Anna Wallin - 20 november 2008 16:08

Har varit ganska duktig med bloggandet denna veckan. Har suttit på skolan med piteEmma och skrivit ett arbete idag, igår och ska även sitta imorgon! Förhoppningsvis blir det bara halv dag i morgon vilket eventuellt ger mig möjligheten att äntligen gå till cykelaffären och byra däck. Har ju haft punkat sen i våras.


Har även varit på möte idag med FSAstud, fick riktigt mycket gjort vilket känns hur bra som helst. Vi utbyte många idéer och bestämde ganska många saker, tillexempel att jag ska ta kontakt med Norrbottens lokala FSA-kretsen samt att jag ska fixa fika till min klass under nästa Campusvecka. Har blivit riktigt engagerad nu och tycker att det är riktigt roligt oxå!    


Nu är det 22 dagar kvar till jag kommer hem:)

Ovido - Quiz & Flashcards