Alla inlägg den 7 november 2008

Av Anna Wallin - 7 november 2008 16:32

Denna veckan har gått jätte fort förstår inte vart den har tagit vägen. I veckan har jag inte gjort så mycket. Har mest gått, ätit, sovit och pluggat, har ju även varit hundvakt och Rex en massa. Det är så sjuk skönt att ha nån mer här i lägenheten än bara jag. Har fortfarande inte fått tillbaka min sociologitenta, börjar bli riktigt nervös över hur det har gått med den.


Det känns lite konstigt att täkna på att det bara är en vecka kvar till jag är tillbaka i Stockholm igen. För nästa fredag vid de här tiden sitter jag på FSAs fullmäktige, vet fortfarande inte vad det är jag har gett mig inpå än men det löser nog sig eftersom.


Är det säker på att det inte finns nån som vet en intressan sjukdom som man kan vinkla mot arbetsterapi? Jag och PiteEmma har kommit på att vi ska börja med att komma på vilken sjukdom vi vill skriva våran C-uppsats om, men kan ju säga att det blev inge lättare för att vi tänkte så, vet ni hur många sjukdomar det finns?

Ovido - Quiz & Flashcards