Alla inlägg den 9 november 2008

Av Anna Wallin - 9 november 2008 19:49

Har söndagsångest och det är verkligen inte samma sak som bakfylleångest. Har ingen bra dag alls idag, för det är Fars dag och jag är inte vara hemma med familjen och fira min älskade pappa:( Är jätte rastlös men har inget att göra mig av med energin på, har ingen att umgås med för alla verkar ha fullt upp idag/ikväll, har just kommit hem efter en lång kvällspromenad och är blött som en hund, det är bara skit med vädret. Alltså jag ser inget positivt idag. Ska nog ta och lägga mig i sängen och dra täcket långt över huvudet och hoppas på det är bättre i morgon. Kan det vara det att jag är understimulerad??? Har haft en helt IQ-befrid helg. Nej nu struntar jag i det här!


Grattis pappa på farsdag, hoppas att dagen har varit jätte bra trots att du har fått lagt golv hela dagen:)  


Ovido - Quiz & Flashcards