Alla inlägg den 23 november 2008

Av Anna Wallin - 23 november 2008 19:21

Då var denna veckan slut och snart börjar en ny, spännades att se vad kommande vecka kommer att ge. Ska iaf sitta på skolan varje dag denna veckan har mycket att göra inför nästa veckas Campusvecka. Då ska jag ju även ha glöggfika med min klass:)


Helgen har spenderas på PG med Anna och Carin. i Fredags kollade vi på Arn tempelriddaren det var ju en helt okej film man kan ju inte tror att det är svensk. Sen lördag var det fest med SG klassen. Jag var en iller bland hermelinerna:) Sen kom mitt alterego Svea fram. Tack pumorna för en jätte skoj helg, det var länge sen jag hade så roligt:)


Idag har jag bjudit Emmelie på mat. Guud vad roligt det är att äta mat med någon annan, maten smakar så himla mycket mer och man sitter verkligen ner och äter. Är man själv blir det inte på samma sätt, man tittar på tv samtidig eller vid datorn.


19 dagar!

Ovido - Quiz & Flashcards