Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Anna Wallin - 30 maj 2009 07:16

Hade sista dagen på praktiken igår, kändes tungt när jag skulle åka där ifrån trivdes verkligen där uppe. Hade jag fått ett jobb på vårdcentralen hade jag tagit den men nu har jag ju redan fått jobb. Och lika glad är jag för det, ska bli så himla skönt att komma hem. Sveg har och kommer alltid att vara hem.


Pratade med min blivande enhetschef igår så nu är det bokat den 8 juni kommer jag att börja men introduktion till det nya arbetet samt att jag löneförhandlade. Jag fick nästan det jag ville:)


Igår skulle jag hinna skriva klar mina delexaminationer och läsa c-uppatsen och en hel del andra saker. Jag kom inte hem förrän vid 19 men jag satt till kl 20 och kom på att jag måste äta något. Satte mig i sängen och åt två mackor sen fastnade jag framför tv men somnade innan 21. Jag har alltså sovit i 10 timmar inatt och känner mig tok pigg idag kanske behövde sova lite.

Ovido - Quiz & Flashcards