Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Anna Wallin - 22 maj 2009 16:56

Guud vilken underbar dag det har varit idag! Eller det började redan igår. Blev bjuden på middag av Emmelie och efter middan blev det en kvällspromis för att hämta min cykel.


Sen i morse var det skola som gällde, jag och PiteEmma satt och skrev på c-uppsatsen och det börjar verkligen ta form nu och på måndag ska de lämnas i. Sen så ringde en en klasskompis och påminde mig om att jag hade lovat att jag skulle följa med henne till sveriges radio för att prata om Arbetsterapi vilket jag totalt hade förträngt. Men jag hade ju lovar så nu på eftermiddan har jag varit med i direktsänd radio. Vi fick frågor om festligheterna som ska vara i helgen alltså islossningen och om hur vi tyckte att det var att plugga på distans samt hur arbetsmarknade ser ut, det roliga var att jag alldeles innan vi skulle ut i direktsändning fick reda på att jag har fått jobb:) Så nu vet alla som bor i Norrbotten och som lyssnade på radion att jag har fått jobb.


Jag har fått JOBB, är så sjukt glad att jag inte vet vad jag ska göra. Allt känns så mycket lättare nu bara! Känns som om jag klarar allt och nu behöver man inte ha någon ångest för det nå mer! Kan man bli lyckligare än så här!

Ovido - Quiz & Flashcards