Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Anna Wallin - 18 maj 2009 20:51

Grattis Erik på namnsdagen!


Helgen hemma såg ut som följande:

-Antställningsintervju, vilket pers. Men tror det gick bra eller jag hoppas iaf. Lite jobbigt att man efteråt börjar tok analysera allt man har sagt och inte sagt osv.

-Bäverjakt med pappa och Ola men herr och fru Bäver verkade inte vara hemma men vi såg ett rådjur, som jag inte har sett på hur länge som helst, fyra älgar med det bästa var att vi såg björnhona med två ungar. Hon var så sjukt fin!

-Lördag, gjorde jag Sveg med Jennie och Maria, Lunchade på knuten, det är en klassiker. Sen hem till Jennie för att spela kort och snutta på ett glas rött. Vidare sen till syster för middag med henne, syskonbarnen och Ola. Melodifestivalen och sen dans mitt i natten med syster och Julia:) 

-Söndag satt jag ute och solade samt läste vetenskapliga artiklar och kollade på när mamma rensade rabatten. Fick grillat viltsvin till middag gott som bara den var det.


Nu har jag bara 20 dagar kvar här uppe, det är helt sjukt. Fattar inte hur 3 år kan gå så fort. Känns som om det var nyss mammma och pappa körde upp och lämnade mig ute i Rutvik. Vilket ångest jag hade när de lämnade mig, för det var inte alls som jag hade tänkt mig. Men det ordnade sig det oxå. Jag har ju haft det så sjukt bra här uppe, massa nya vänner som jag kommer sakna som bara den när jag åker hem. Men jag har ju lovat att jag ska försöka ta mig upp hit nån gång i höst.  

Ovido - Quiz & Flashcards