Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Anna Wallin - 6 maj 2009 19:22

Nu har jag dubbel kollat så i dag ska datumet stämma:) Var lite trötter igår!


Tänk att betydelsen av handledare är så stor. Jag har ju haft två bra handledare men jag kan inte fattar hur jag klarade av 5 veckor med en handledare som inte kunde lära mig ett dugg. Nu har jag det så bra på min VFU att jag när jag kommer hem längtar tillbaka och bara vill lära mig allt som hon kan. Handledare jag har nu ger mig ett mycket väl behövligt självförtroende inom arbetsterapi, hade byggt upp ett litet innan jag var på ett visst ställe och tappade tron på mig själv, men nu är det på uppgång igen vilket känns hur bra som helst. Är så sjukt glad att jag har hamna där jag hamnade:)


Ska anmäla mig till Islossningen idag. Vilket är våran avslutnings cermoni för alla inom hälsovetenskapen och lärarutbildning, samhällsvetenskap, beteendevetenskap och ekonomi samt arenor.

Ovido - Quiz & Flashcards