Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Anna Wallin - 28 maj 2009 19:30

Slutbedömningen klar! Nu är det inte länge kvar tills jag och mina klasskompisar får kallas om för leg. Arbetsterapeut, snart har jag en titel. Kan inte förstå att jag har varit här uppe i 3 år det är helt sjukt och om 7 dagar har jag min sista dag på skolan.  Och sen är det bara att bege sig ut i arbetslivet.


I morgon blir en spännandes dag, har sista dagen på VFUn och ska göra de sista utvärderingarna på mia patienter och sen ska jag löneförhandla. Känns helt fel att säga att man ska löneförhandla känns inte som om jag har fatta riktigt att jag har fått jobb.


Nu åter till delexamniationerna samt bakningen, måste ju bjuda på nå för att de har stått ut med mig och alla mina frågor i 4 veckor på VFUn.

Ovido - Quiz & Flashcards