Direktlänk till inlägg 12 maj 2008

Måndag.

Av Anna Wallin - 12 maj 2008 13:59

Ååå vikken rolig helg jag hade i helgen, trots att alla var borta men det kanske var bra för då fick jag leka med lite andra vilket var hur roligt som helst! Hade ju jätte mycket att berätta när jag satte mig men nu är det som bortblåst. Jaja men kommer väl på eftersom.


Sitter i dag och skriver ett bostadsanpassningintyg vilket är jätte drygt och svårt för man vet inte vad som ska vara med och inte vara med. Men det löser sig nog, hoppas jag!


Jag har sån sjuk hemlängtan nu! Vet inte hur jag ska klar av att var kvar här 16 dagar till:) det är nu nästan två veckor.. Wiiii vad skönt! Vill hem nu och träffa alla mina vänner och mina familj! Jag saknar alla så grymt mycket nu!!! Men det blir tråkigt att åka här ifrån oxå och alla man känner! Fatta om ett år vid denna tiden är jag klar och då ska jag börja jobba vilket känns helt jätte konstigt! Frågan är ju vart man hamna i Sverige och kommer man att trivas. Har lite ångest över att detta snart är klart, och vem vet detta kanske blir min sista hela sommar hemma i Sveg:( och då väntar det riktiga vuxenlivet!! För man måste ju hoppas på att man får jobb på en gång så man slipper flytta så många gånger och att man får ett på engång och att man kan bli kvar där ett par år iaf...


nej nu ska jag åka och köpa färg till håret för det jag har nu ser inte så bra ut längre!! Vet dock inte om jag ska fortsätta vara brunett eller om jag ska bli blondin igen men det är ju skönare att vara blond på sommaren!! Hmm få se kanske blir blått oxå som han i Brolles kör..Han är ju för söt!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Wallin - 30 oktober 2009 18:46

I morgon bär det av mot Sundsvall och en helg förhoppningsvis fylld med skratt och åter skratt... Ska bli så skönt att få komma iväg med mamma, syster och Lotta . Har verkligen längtat efter denna helgen.   I dag har jag haft två små töser här so...

Av Anna Wallin - 21 oktober 2009 18:19

Tiden går fort när man har mycket att göra... Ha verkligen inte haft tid att blogga, har för lite timmar på dygnet. Håller just nu på att baka kaka till APT i morgon! Hoppas att den blir god, men man vet ju inte det är ju jag som håller på! Men d...

Av Anna Wallin - 9 september 2009 15:00

Nu var det ett tag sedan igen. Men det har hänt så mycket att jag inte har haft tid! Jag har: - skjutit varje torsdag - köpt en lägenhet - flyttat till lägenhet - varit på ikea och handla möbler - varit med i tidningen igen - äljakten har...

Av Anna Wallin - 11 augusti 2009 19:57

Har just fått påbackning om att det bloggas alldeles för lite på den här sidan, och det kan jag faktiskt hålla med om. Vet som inte vad jag ska skriva men, Vansbrosimningen gick bra eller jag tog mig iaf i mål. Ligger just nu i träning inför Lidingöl...

Av Anna Wallin - 9 juli 2009 11:52

Nu var det länge sedan jag skrev nå, men jag hinner inte det är inte nog med timmar på ett dygn.   Håll tummarna på söndag för då ska jag simma vansbrosimningen:) Durr fryser redan nu! Men det blir nog bra! Efter det är det ju bara att börja träna p...

Ovido - Quiz & Flashcards