Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Anna Wallin - 19 maj 2008 15:54

Då har denna helgen kommit och gått.


I helgen sererade jag på en bakett på Coop Arena, det gick hur bar som helst konstigt nog. Tappade inget och gjorde inga större fel. När vi hade städat undan bord och stolar fick vi oxå vara med på eftersläppet och dansa hela natten lång. Det var hur roligt som helst. Har ju haft tok roligt de senaste helgerna, tänke om det var såhär roligt att gå ut varje gång.


Denna vecka har jag Campusvecka vilket betyder mycke skolan eller egentligen inte iaf denna gången, har ite haft skola idag men kommer ha heldag i morgon och på onsdag sen är veckan slut och då är det bara att vänta tills den 27 så har jag halvdag och sen får jag åka hem:) Men visst är det lite att planera inför dessa dagarna men det går fort.


10 dagar kvar tills jag kommer hem, Wiiiiiii 

Ovido - Quiz & Flashcards