Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Anna Wallin - 13 maj 2008 17:39

Har kommit på att man kan fastna för olika städredskap, till exempel mim mamma hon har snart vuxit ihop men disktrasan, hon går alltid om kring med den känns det som. Eller stämmer inte det mamma? Och min kära vän Vikkan har oxå lite utav disktrasesyndromet som min mamma har men hon har även utvecklat en fascination för olika sorter av sprayer och jag skojar inte med att hon har inte bara två sorter som en annan. Själv har jag just upptäckt vad bra det är med svinto fungerar ju på det mesta och det blir ju hur rent som helst, alltså hur har jag kallar har jag klarat mig utan det så här länge fattar inte. Tyckte att det var så skoj när jag hade köpt svinto så att jag i fredagskväll började rengöra ugnen och nu skiner den som aldrig förr.  

Ovido - Quiz & Flashcards