Alla inlägg den 23 maj 2008

Av Anna Wallin - 23 maj 2008 15:20

Jaha då var denna Campusveckan slut och det känns hur bra som helst.Nu är det bara 5 dagar kvar till jag åker hem. Har börjat vela nu om jag ska åka den 27 el 28, men jag har ju lovat att komma på tårtkalas den 28 så jag får väl åka där på kvällen. Bara ett seminarium kvar och det har jag på tisdag ch jag tror och hoppas att det ska gå bra, eller jag behöver att det ska gå bra! Men det känns ganska lungt faktiskt.


Och när jag har kommit hem kommer jag att åka tillsammans med mina syskon till Storebror i sandviken ska bli hur roligt som helst, för det är inte ofta vi gör nå tillsammans alla syskon:) Ååå det ska bli skoj:)


Simma lugnt så länge!

Saknar alla hemma hur mycket som helst! Men nu ses vi snart!!!

Ovido - Quiz & Flashcards