Alla inlägg den 8 maj 2008

Av Anna Wallin - 8 maj 2008 17:45

Nu har jag äntligen bara en uppgift kvar att göra på skola förutom en uppgift som jag måste göra om. Och hur skönt är inte det! Så nästa vecka har jag jätte lite att göra. Jippi!!! Vilket  tur för då kan jag göra resten och sista uppgiften så är det bara att åka hem sen och ta det lungt hela sommaren:)


Har hemlängtan i dag.. vill bara hem!! Det är så tråkigt alla mina vänner i pincip har åk till riksgränsen för att åka skidoi helgen vilket känns lite tråkigt och vissa åker hem:( vad ska jag gra hela helgen i min ensamhet! får väl kanske leka med Vikkan lite!


Min plan är nu att åka hem kring den 28/29 maj vilket känns hur bar som helst! Hoppas att de snart ringer angående sommarjobb jag vet ju att jag har fått sommarjobb men vet inte h jag ska jobba men senast jag pratade med hon som har hand om schemat så sa hon att jag skulle få joba 75% vilket känns jätte bra för mig... för det är helt otroligt jobbigt att jobba 100% hela sommaren och sen börja plugga heltid efter det!  


Det är föresten helt sjuk! Det börjar bli fler och fler i min ålder som skaffar barn... än jag då! Jag har ju inte ens en kille!! Hmm jag vill oxå ha nån att kramas med! Är det nån som har en kille till övers?


Nej nu ska jag göra mig i ordning för att gå ut och gå med Vikkan

Simma lugnt så länge


Ovido - Quiz & Flashcards