Alla inlägg under januari 2008

Av Anna Wallin - 8 januari 2008 12:24

Då var jag i Luleå igen och sna snart ner på skolan och plugga och träffa lite kompisar. Det ska bli skönt att äntligen få lite struktur på vardagen för det har man ju inte när man är hemma.


Under jul och nyår hände inget utöver det vanliga och skönt var väl det. Dagen innan doppar dagen var jag på mysen trevligt sällskap på vägen hem många minnen att prata om. Julafton hos mormor, Tomten kom i år oxå vilket var tur för annars hade jag blivit ledsen. Juldagen frukost, fia med hut hos Maria och hockey, som vanligt med andra ord. Förfest hs Jennie. Hemvändarn var med på förberedelserna inför ett kalas med fick magsjuka, vilket var lika bra det tror jag. Nyår i Lofsdalen hos Carro, trevligt trevligt.


Tack Alla Mina Underbara Vänner I Sveg För En Helt Fantastisk Jul Och Nyår.

Saknar er alla redan!! Ses snart!!

Ovido - Quiz & Flashcards