Alla inlägg den 27 januari 2008

Av Anna Wallin - 27 januari 2008 09:28

Nu har jag överlevt campusveckan, har varit nå hela tiden. Skola på dagen och träning på kvällen. Det har dock varit skönt att ha nå att göra hela tiden. Under campus veckan hände inte så mycket roligt, hade bara en massa föreläningar.


I helgen har jag inte gjort så mycket, fredags var jag hos Vikkan och åt mat, planerade inför Hemavan och tittade även på Let´s dance. Hann även ner på kvantum och storhandla vikket är skönt för nu behöver jag inte handla på flera veckor känns det som.


I går, lördag, hade jag besök av Sandra hela dagen, vi åt scones och drack the. Sen så bestämde vi oss för att äta tillsammans oxå. Var även hundvakt i går och är det än. Hon ligger här under skrivbordet och snarkar.


Varför vakna man så tidigt på helgerna när man får sova. Både i går och i dag vaknade jag kl 8, fast jag ställde kl i går för jag skulle träna 10 men men. nej nu ska jag ta reda på efter frukost. simma lugnt så länge

Ovido - Quiz & Flashcards