Alla inlägg den 28 januari 2008

Av Anna Wallin - 28 januari 2008 18:02

...har jag haft en föreläsning mellan 8.15 och 9.45, det kändes så där att kliva upp bara för att en föreläsning, men som tur e så var den på Marratech så jag fick sitta hemma och titta och slapp allt man håller på med på morgonen. Det var bara att kliva upp ta på sig lite kläder sätta igång datorn och börja lyssna medans man äter frukost. En bra sak att tänka på vi frukosten är att det gå inte att äta hårdbröd, det knapprar för mycket man hör inte vad de säger, sen ska man undvika att äta gröt för spiller man på datorn är man illa ute.  


Efter att jag lyssnat klart på förläsningen bar det av ner på stan, tänkte hämta mina skidor som pappa har skickat upp hit till mig. (Har jag inte världens snällaste pappa, tur att jag kramade honom många gånger när jag var hemma under julen, för en kram är lika med en tjänst eller pengar enligt honom).


Har funderat ett tag nu på att permanenta håret! Så i dag när jag komner på stan fick jag ett ryck och permanentade håret. Det bara hände! Plötsligt satt jag bara hos en frisör och håret rullades för fulla muggar.

Detta är resultatet:


I morgon ska jag; Vikkan och Desse i väg och handla mat inför hemavan. Min uppgift har blivit att göra flygande Jakob. Hur gör man det? Det ska bli spännandes att se om jag får till det. Nu är det bara 3 dagar kvar tills vi åker.


Kom just på att jag måste säga GRATTIS BUSAN på 4-årdagen, det är synd att jag inte kan vara hemma på din förelsedag men vi syns om en månad och då kommer presenten oxå. Pusspuss på dig.






Ovido - Quiz & Flashcards