Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Anna Wallin - 15 januari 2008 17:45

Tänkte skriva ett lite inlägg, behöver en lite paus från alla mina böcker och anteckningar jag läser. Det börjar lossna nu och jag börjar ju lära mig saker men frågan är om det för sent för att lära sig allt inför tentan är ju om 2 dagar och det är ju mycket att lära sig.  Men man får väl hoppas.


Upptäckte i går att jag kanske har klarat en tenta som det står att jag är kuggad på, hoppas det är så men jag fick iaf ihop 6,5 poäng när jag räknade medans läraren fick ihop 4,5 och godkänt är 6 så med lite tur får jag tentan godkänd det skulle vara så skönt att få det.


Okej vad har hänt annars då sen jag skrev sedan. Nja inte så himla mycket ska jag säga. Helgen bev lugn men mina böcker och lite skidskytte och slalom. Sen i går blev det en promenad med Emma och Rex. Tack för att du ville ut och ventilera lite med mig!! Tror det var det som behövdes igår...

Ska snart i väg med Emma och träna, vikket man behöver nu efter Jul.


Måste plugga en halv timme till nu!! Ta de lugnt tills nästa gång!!


Ovido - Quiz & Flashcards