Alla inlägg den 22 januari 2008

Av Anna Wallin - 22 januari 2008 17:58

Är hur glad som helst just nu! Har just fått tillbaka en omtenta jag överklagat och fick i genom överklagan. Faan vad gött!! Nu har jag inga omtentor kvar fast jag lär ju inte ha klara alla delar av medicinen men det gör inget för jag har klarat arbetsfysiologin och är hur lycklig som helst för det. Ska fira detta genom att gå och träna....


I helgen var det tentaröj hade hur skoj som helst.. Finns inget mer att säga om det, finns dock alldeles för många bilder. Och fin i håret var jag, funderar på att permaneta håret men jag vet inte om jag vägar tänka om det inte blir som jag hade det i helgen. Kan jag se ut så här eller??


Har campusvecka nu, helt okej än så nge men man blir lite trött att vara på skolan från 8 till 16 fast imorgon har jag sovmorgon till 11 om jag vill men tror jag går ner på skolan till 10 eller så än då! Klassen blir bara roligare och roligare och det känns ju bra.   

Ovido - Quiz & Flashcards