Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Anna Wallin - 12 mars 2009 15:56

Min vänner här uppe tycker att jag kommer får skogen med en massa vildadjur runt husknuten. Men då kan jag upplysa dem om att i Luleå finns det oxå vildadjur alldeles runt hörnet. Igår när jag satt på statsbussen på väg hem från min praktikplats så såg jag en älg så och beta på Mjölkuddsberget, vilket ligger 250 m från skola in mot stan. Och aldrig har jag nånsin hört om att det springer älgar inne på Sveg iaf, även om det har hänt att man har möt några rådjur eller en räv nångång men aldrig en stor älg.


Annars har jag varit på friluftsdag med min Handledare och hennes arbetskollegor. Så nu har jag provat på att åka långfärdsskridskor. Ajajaja vad ont man får i fötter och vrister och då åkte jag inte långt kan jag säga. Trivs fortfarande inte så bra på praktikplatsen men nu är det bara två veckor och en dag kvar och i morgon har jag halvdag för jag ska träffa min handledare angående C-uppsatsen. Jag säger då bara det att det är tur at det fins två sjukgymnast studenter på min praktikplats för jag vet då inte vad jag skulle ha gjort om inte dem fanns där, då hade jag nog gått under! För med dem kan man ju iaf föra ett ordentlig samtal med.


Helgen ser ut som föjande åker till Piteå på lördag för att sitta med C-uppsatsen och en revidering på ett arbete. Kommer hem på söndag! Fredag ska jag bara ta det lugn.

Ovido - Quiz & Flashcards