Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Anna Wallin - 8 mars 2009 14:16

Nu är jag sjukt less på all som har med att vara student att göra. Nu vill jag bara vara ledig en hel helg och inte behöva oroa mig över att det är uppgifter som ska vara klara eller vad som ska göras i alla kurser för att man ska bli godkänd. Är föresten sjukt less på det mesta idag. Det enda jag vill just nu är att åka hem för att dra upp till fjällen och stugan med familjen och bara va, och få komma hem till mina älskade familj och vänner som jag saknar hur mycket som helst! Har en jätte dålig dag idag, vill bara ligga i sängen och titta i taket och vänta. Vad jag väntar på vet jag inte men hoppas på en bättre dag i morgon!


Har företen sagt upp lägenheten idag, det känns jätte kontisg att veta att om 3 månader har jag ingen lägenhet längre. Vart ska jag bo? Kommer jag att få ett arbete? Vart komer jag att få arbete? Kommer jag att trivas? Frågorna är många och inga svar har jag just nu.

Ovido - Quiz & Flashcards