Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Anna Wallin - 5 mars 2009 20:10

Jaha nu har jag varit på den nya praktikplatsen i 2 veckor, och jag trivs inte alls så bra, men det är bara att bit ihop, har bara 3 veckor kvar. Alltså jag trivs ju på arbetsplatsen och arbetskollegorna men inte med min handledare, förstår inte så mycket utav vad hon säger, hon överförklarar allt till exempel hon ha gått i 3 dagar och förklara skillnader mellan olika mobiladuschstolar och jag fattade det första gången och det finns mycket i hennes sätt att arbeta som kan ändras för att det ska bli mer effektivt. Hon är lite konstig min handledare måste jag säga, en dag satt vi och diskuterade och jag berättade att jag har läs och skrivsvårigheter och då svarade hon att man kan inte ha läs och skrivsvårigheter det är bara det att jag inte har haft ambitionen till att lära mig att stava, alltså kanman säga så till nån? Och vad vet hon om hur jag har haft det under min uppväxt. Alltså hon vet ju inte hur mycket jag har kämpat för att lära mig att läsa och stava ordentligt, det är inte så himla roligt att behöva gå i en speciell grupp i skolan bara för att läsningen inte går så bra som det gör för alla andra. Allt när hon sa att det var min ambition det satt i så blev jag både ledsen och arg.


Nej nu till trevligare saker, idag har jag varit på sortimentutildning och lärt mig en massa om rullstolar, det var jätte intressant och roligt. Sen efter det så har jag börja söka jobb, så nu har jag sökt 5 jobb. N är det alltså bara att hoppas på att men får komma på intervju. Hoppas hoppas!!! 


C-uppsatsen har oxå börjat ta form, metod delen är klar, så nu på lördag ska jag och PiteEmma ta tag i bakgrunden och ändra om de så att den blir bra samt att vi ska utforma enkäten och börja leta informanter. Det blir en stressig lördag, men på söndag ska jag ta det lugnt eventuellt åka skidor:)

Ovido - Quiz & Flashcards