Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Anna Wallin - 9 mars 2009 15:23

Undra hur många dagar i rad jag klarar av att skriva, men det ser ju iaf bra ut än så länge.


Idag har jag en mycket bättre dag, kanske var det att jag var understimulerar och att det var det som var blev fel i helgen. Har just kommit hem från praktiken och idag har det varit riktigt roligt faktiskt. Fast var ju bara med min handledare till 13 för då kom hon på att hon hade ett möte och sprang iväg och lämnade mig kvar. Så jag har varit med sjukgmnasttjejerna och kollar på när de har haft träning med en dam. Det var riktigt roligt att se hur de arbetar. Man måste ju utnyttja alla för att få se hur alla jobba.


Igår var Sandra här och vi fikade tittade på tv och bara va! Det var jätte mysigt, det måste vi göra om gumman!!

Ovido - Quiz & Flashcards