Direktlänk till inlägg 13 oktober 2008

Måndag

Av Anna Wallin - 13 oktober 2008 17:44

Dena helgen kom och gick... fredagen spenderades med Vikkan och Emma, hur mysigt som helst. Lördag pysslande ja på lite hemma gick till Emma på kvällen coh sen på kåren.Det är var jag har gjort i helgen för söndagen spenderades i sängen med Herr och Fru Ågren på besök. Blev lite för mycket av det goda inte alls bra.


Varför ska jag råka ut för allt som ingen annan lyckas med? Det är ju bara att konstatera att jag är född med en nitlott i röven! MEn nån ska väl vara det oxå. Nu är det bara 13 dagar kvar till jag  hemma.

Nej nu ska jag diska sen ska jag t och gå och rensa huvudet lite!


 
 
Emma blemma

Emma blemma

13 oktober 2008 22:36

Fasen va skoj vi hade stumpan ;)!! Å vikket fint kort du har här =)!Puss

http://www.norrlanksgudinna.blogg.se

 
Ingen bild

Anna

14 oktober 2008 08:42

Japp vi hade tok roligt:) Ska du jobba idag? Tänkte kanske titta förbi! Kramar

 
Ingen bild

Jennie som inte vet hur man använder en telefon...

14 oktober 2008 09:09

Hej min väldigt vackra vän, kanonkort verkligen! Jag saknar dig massor och jag längtar tills vi ses ! Puss

 
Ingen bild

Anna

14 oktober 2008 10:17

Hej min älskade vän:) Saknar du som bara den! Men snart kommer jag hem! Du kan hälsa Emma H att hon kan få receptet sen i eftermiddag. Pusspuss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Wallin - 30 oktober 2009 18:46

I morgon bär det av mot Sundsvall och en helg förhoppningsvis fylld med skratt och åter skratt... Ska bli så skönt att få komma iväg med mamma, syster och Lotta . Har verkligen längtat efter denna helgen.   I dag har jag haft två små töser här so...

Av Anna Wallin - 21 oktober 2009 18:19

Tiden går fort när man har mycket att göra... Ha verkligen inte haft tid att blogga, har för lite timmar på dygnet. Håller just nu på att baka kaka till APT i morgon! Hoppas att den blir god, men man vet ju inte det är ju jag som håller på! Men d...

Av Anna Wallin - 9 september 2009 15:00

Nu var det ett tag sedan igen. Men det har hänt så mycket att jag inte har haft tid! Jag har: - skjutit varje torsdag - köpt en lägenhet - flyttat till lägenhet - varit på ikea och handla möbler - varit med i tidningen igen - äljakten har...

Av Anna Wallin - 11 augusti 2009 19:57

Har just fått påbackning om att det bloggas alldeles för lite på den här sidan, och det kan jag faktiskt hålla med om. Vet som inte vad jag ska skriva men, Vansbrosimningen gick bra eller jag tog mig iaf i mål. Ligger just nu i träning inför Lidingöl...

Av Anna Wallin - 9 juli 2009 11:52

Nu var det länge sedan jag skrev nå, men jag hinner inte det är inte nog med timmar på ett dygn.   Håll tummarna på söndag för då ska jag simma vansbrosimningen:) Durr fryser redan nu! Men det blir nog bra! Efter det är det ju bara att börja träna p...

Ovido - Quiz & Flashcards