Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Anna Wallin - 16 oktober 2008 17:05

Hade jag varit hemma idag hade jag kunnat läst tidningen Härjedalen men efter som jag bor där jag bor måste jag vänta till i morgon.


Har inte gjort så mycket denna här veckan har mest suttit och pluggat. Så nu är jag väldigt less på det, synd att jag måste håller på att plugga tills på onsdagkväll inte alls roligt. Det är ingen som har lust att lära mig allt inför sociologi tentan? Jag förstår inte hur jag ska klara detta. Det jobbiga är att jag måste klara tentan för att få läsa vidare på nästa kurs, men man kan ju alltid hoppas att jag har fattat fel. För annars så vet jag inte hur det kommer sluta, för tänk om jag inte får läsa nästa kurser då kommer jag ju  hamna jätte mycket efter för nästa kurser är förberedande inför C-uppsaten. Inte bra alltså. Hmm måste nog kolla upp detta. Nu blev jag ju jätte nervös för det oxå.


I morgon blir det iaf hela dagen på skolan och plugga sen ska jag på basket på kvällen det blir nog skit skoj! Har bra minnen från basketen här uppe, ifjol när jag var i väg fick jag ett sånt fint mms med en bild på en lite och nyss hemkommen Liza. Gud vad jag saknar henne, min familj, mina vänner och alla hemma i sveg. Tur att jag har fått lånat Emmas hund Rex idag så snart ska jag gå och hä'mta honom och gå ut och gå en sväng.


Nu ska jag jaga dammsugaren en sväng kanske till och med vädra moppen lite oxå, vem vet?! Det går ju inte att ta det lugnt en stund!

Ovido - Quiz & Flashcards