Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Anna Wallin - 20 oktober 2008 18:17

Det är så väldigt lätt att hamna på andra spår när man ska plugga, skulle pluggat hela dagen men så har det inte blivit. Gick ner på skolan till 9:30 för att invänta PiteEmma för vi skulle gå igenom och jämnföra om vi skrivit ungfär samma. Plus att jag var ju tvungen att Gratta henne för hennes fobollslag Piteå IF har ju gått upp i Allsvenskan, riktigt bra! När vi gått igenom allt så åkte Emma hem och lämnade mig ensam på skolan med mina tankar och ideér vilket ledde till att jag fick för mig att jag skulle börja simma och då var jag tvungen att börja i dag. Så jag stack ner på stan och simmade i en timme, det var hur skönt som helst men nu känns det som om jag har hela bassängen i lungorna. Så kom jag hem då var jag självklart tvungen att äta och diska så klart. Och nu sitter jag här är ju inte bara lite bra på att hitta på undanflykter:)


Nu är det 3 dagar kvar till tenta och 6 dagra kvar tills jag anländer till Sveg! Det ska bli så skönt att bli ompysslad av mamma samt ta hennes tandborsta:)   


//Anna

Ovido - Quiz & Flashcards