Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Anna Wallin - 23 oktober 2008 16:27

Guud vilken svår tenta, eller det var väl inte svår med det är svårt att säga om man har klarat den eller inte för det var så mycket att skriva och man vet ju aldrig om man har lärt in sig fel. Men det är iaf gjort nu så nu kan jag ta det lugnt i ända tills den 3 novemder då nästa kurs börjar! Wiiee!!!


I tisdag hade jag seminarium det gick faktiskt bra hoppas jag iaf. Men det roligt var under seminariet sa PiteEmma: Jaa man ska ju inte dra alla över samma kant, varav min lärare brister i skratt och en obekväm tystnad sprider sig i klass rummet och hon säger: Det heter inte dra alla över en kant utan kam, detta uttryck kommer från vävningen och inte kamandet av håret. Jaha tyckte hela klassen som nu har fått en massa onödig iformation men vi kommer alla att komma ihåg att ordspråket är: Dra alla öven kam. Vilket inte är speciellt logiskt men det brukar inte ordspråk vara heller.


På lördag åker jag till Stockholm, det ska bli riktigt spännandes att åka! Hoppas på en rikgtig bra helg där nere. Sen på söndag kl 16 börjar jag min färd hem till Härliga Härjedalen och Sveg:)


Just nu har jag finfrämmande som ligger utslagen på golvet. Han tycker han tycker nog att jag e lite tråkigt just nu men det blir nog bättre sen när vi ska i väg och träffa Vikkan och Doppan. Passade på att ta ett kort på honom i dag, är han inte fin?! Jag vill oxå ha en hund, fast måste nog vänta tills jag har fast jobb med inkomst och ev något större att bo i än denna lilla sardinburken jag bor i nu.

Ovido - Quiz & Flashcards