Alla inlägg den 26 augusti 2007

Av Anna Wallin - 26 augusti 2007 18:58

Blä jag vill inte pugga...det går inge bra förstår inte ett skit av vad det är jag läser och omtentan är på onsdag!!! Paniken börja komma krypandes...


I går hade jag och Vikkan myskväll... Vi började med att äta surtömming och eftersom vi gjorde det kunde vi ju inte gå ut på kåren (gud vilken tur) för man vill ju inte förpesta luften för alla andra:) Efter det så gick vi och la oss på hennes säng för att titta på tv, tjejen har ju fuktskada i vardagsrummen så där kunde vi ju inte sitta.Blev en film och en konstg serr vi tittade på sen blev det hemgång. Väl hemma kunde jag ju inte sova men vilken tur att det är friidrott på tv, låg och kollade på gång ett tag- Filosoferade på hur ont de får i sina höfter...


Blev väckt i morse (som alla andra dagar) av att telefonen ringde. Det var Emma som ville skvallra lite om gårdagen eftersom hon hade varit ut. Blev bestämt att vi skulle göra pizza tillsammans men Ragna och Sandra. Pizzan blev hur god som helst, iaf första biten innan en av pumorna var vungen att springa på toanoch be till Ulrik. Mysigt så där mitt i maten!!!


Nej nu skriker mina böcker på mig.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards