Alla inlägg den 25 augusti 2007

Av Anna Wallin - 25 augusti 2007 12:26

Jag missade ju min Nolle-p förra året när jag började plugga här uppe, men det tar jag igen i år. Så nu har jag, Ragna och Emma varit ut onsdag, torsdag och fredag. Och har haft hur roligt som helst. Visst får man då vara en toffel och stanna hemma i kväll? Börja bli väldigt sliten nu och levern tycker inte alls att det är roligt längre. Men i kväll blir det lugnt, jag och Vikkan ska äta surströmming. Gött serru!!! Vi ska även försöka få Ragna och Emma att smaka.


Sen har jag ju en omtenta att plugga till måste verkligen börja nu snart. Det är bara så jävla svårt att komma igång. Att ta böckerna och sen sitta still och läsa. det finns ju alltid så mycket annat man kan göra istället. Det är till exempel väldig roligt att städa, att blogga eller att gå och dricka kaffe hos sina vänner.


Nej nu ska jag få besök av Emma. Måste gå igenom allt som hände i går!!!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards