Alla inlägg den 20 augusti 2007

Av Anna Wallin - 20 augusti 2007 17:04

Tänkte berätta lite om helgen i tropet åt Jennie. Men just nu finns det inga ord. Det enda jag funderar på är om jag får med mig allt till Luleå. Resan dit börjar kl 21 i kväll och slutar kl 7 i morgon. Det ska bli grymt roligt att komma dit igen men sorgligt att lämna alla här hemma igen. Men Sveg står väl kvar eller???


Tack Jennie, Carro och Sussi för en tok rolig helg, trots att Sussi kom hem men 11 stygn. Men roligt var det ju. Bilderna kommer lite senare hinner inte nu. Men om man bara får sätta in de "snälla" bilderna så blir det väl inte så många bilder eller vad tror du Jennie.


Nej nu ska jag packa så jag får med mig allt... Det är ju tur att jag kommer tillbaka om 10 dagar, utifall jag glömmer nå.


Nästa gång jag skriver är jag i Luleå.


Simma lugnt så länge. 

Av Anna Wallin - 20 augusti 2007 17:04

Tänkte berätta lite om helgen i tropet åt Jennie. Men just nu finns det inga ord. Det enda jag funderar på är om jag får med mig allt till Luleå. Resan dit börjar kl 21 i kväll och slutar kl 7 i morgon. Det ska bli grymt roligt att komma dit igen men sorgligt att lämna alla här hemma igen. Men Sveg står väl kvar eller???


Tack Jennie, Carro och Sussi för en tok rolig helg, trots att Sussi kom hem men 11 stygn. Men roligt var det ju. Bilderna kommer lite senare hinner inte nu. Men om man bara får sätta in de "snälla" bilderna så blir det väl inte så många bilder eller vad tror du Jennie.


Nej nu ska jag packa så jag får med mig allt... Det är ju tur att jag kommer tillbaka om 10 dagar, utifall jag glömmer nå.


Nästa gång jag skriver är jag i Luleå.


Simma lugnt så länge. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards