Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av Anna Wallin - 21 augusti 2007 20:56

var jätte jobbig. För det första så låg alla i min hytt och sov när jag kom så jag fick smyga och skynda mig i säng för man vill ju inte att alla i hytten ska vakna. Fick dock ondaögat av en dam. Sen gick ju inte att sova, för kl 03:40 klev första killen från min hytt av och han har nog aldrig lärt sig att smyga. Kl 05:59 tyckte damen med det ondaögat att alla i vår hytt skulle vakna för då börja hon prata med en stackars kille som råkade vara vaken, och döv måste hon ha varit oxå för hon viskade då inte. Damen pratade ända fram till 06:00 då vi kom fram till hennes stop och även de andra i hytten. Precis när hon skulle kliva av upptäcker hon att jag var vaken och var tvungen att säga några väl valda ord. Hon frågade om jag skulle åka länge och jag sa ja. Efter det gav hon mig beröm för att jag hade varit så snabb och tyst när jag gick och la mig. Hade god lust att säga att det hade hon inte varit nu morgonen men artig som man är så log man och sa TACK!


Annars i dag har det varit lugnt. Har varit in på stan men E.L och R för att fika. Det blev även en del tittande i affärer. Köpte 4 par skor, så nu behöver jag inte köpa skor på ett bra tag:) Har just kommit hem efter en promenad men E.L och Rex.   




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards